CHIPTUNING

AutoTUNER® + Dragy® + DynoPRO® + GYSFlash® – NAJLEPSZE na rynku urządzenia do CHIPTUNING’u i usuwania NOx/EGR/DPF/Vmax limiter – to wszystko u NAS!

Rozszerzamy ofertę o usługi chiptuning’u, usuwania limiterów prędkości (Vmax) oraz usuwania błędów w sterowniku silnika (ECU) typu:

  • DPF
  • EGR,
  • sondy Lambda
  • NOx

Możliwa jest również modyfikacja oprogramowania skrzyni biegów (TCU).

Używamy NAJLEPSZEGO sprzętu na rynku!

Operacja odczytu i zapisu sterowników odbywa się w większości przypadków przez złącze diagnostyczne OBD2. Jeśli sterownik silnika posiada zabezpieczenia uniemożliwiające odczyt po złączu OBD2 stosujemy metodę tzw. BENCH – czyli demontaż sterownika silnika i odczyt na stole.

Procedura podnoszenia mocy:

  1. Oględziny silnika oraz osprzętu silnika – części eksploatacyjne, paski czy rolki muszą być w dobrym stanie technicznym
  2. Test skanerem diagnostycznym w celu ustalenia parametrów pracy wtrysków, ciśnienia doładowania oraz błędów na silniku
  3. Pomiar hamownią drogową DynoPro w celu sprawdzenia aktualnej mocy silnika
  4. Pomiar przyspieszenia od 0 do 100 km/h urządzeniem Dragy V2
  5. Odczyt oprogramowania ze sterownika silnika ECU
  6. Modyfikacja map silnika wedle życzenia klienta
  7. Programowania sterownika silnika
  8. Pomiary mocy hamownią drogową DynoPro oraz przyspieszenia urządzeniem Dragy V2

PRZYKŁADOWE REALIZACJE:

METODA Bench:

  1. Q3 8U - błąd 001090 EVAP Small Leak Detected - zmora użytkowników samochodów z USA.

Błąd świadczący o nieszczelności w układzie zasilania w paliwo. Jednym z zalecanych rozwiązań jest wymiana korka wlewowego paliwa do baku. Niestety błąd wraca po kilku miesiącach i próżno szukać innych rozwiązań. Błąd jest wyświetlany na liczniku w postaci żółtej kontrolki Check Engine.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *